Dia Internacional per a l’Eliminació de la Violència envers les Dones

Amb motiu del 25 de novembre, Dia Internacional per a l'Eliminació de la Violència envers les Dones, us volem convidar a participar en els actes que es duran a terme al nostre municipi per retre homenatge a les víctimes i reivindicar una societat lliure de violències masclistes.
Dilluns, 24 de novembre, a les 18.00 h
Al poliesportiu del CEIP Nicolau Calafat, es representarà l'obra de teatre “Trece” d’Aina de Cos, una peça inspirada en la figura d’Ana Orantes, el testimoni de la qual va provocar una autèntica revolució social i legislativa en la lluita per la protecció de les víctimes de violència masclista.
L'entrada és gratuïta, i tothom hi és benvingut i benvinguda.
Dimarts, 25 de novembre, a les 11.30 h
Ens trobarem a la plaça de Cartoixa per compartir una jornada de record i compromís. L'acte inclou la instal·lació “Cadires buides”, la lectura del manifest i un minut de silenci en memòria de les víctimes de l'any 2025.
Us animem a assistir i participar en aquests dos espais de reflexió i compromís col·lectiu. La vostra presència és essencial per fer visible la força de la comunitat i reafirmar el nostre rebuig compartit a qualsevol forma de violència masclista.
Moltes gràcies per la vostra implicació i sensibilitat.